Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 12 oktober 2012

Fredagskänslan

Fredagar är ganska lugna dagar på mitt jobb. Alla veckopendlare har åkt hem och några är föräldralediga. Det är fredagar jag får saker gjorda i och med att det inte är några möten. Jag hade arbetslunch med min chef idag och pratade om framtiden. Jag känner mig lite hoppfull.

När jag kom hem var familjen hemkommen från en härlig höstutflykt. De hade bestigit ett berg och fikat på toppen. Det är sådana dagar jag verkligen saknar från föräldraledigheten!

Efter middagen behövde jag öka på stegen så jag och lilleman tog en härlig kvällspromenad. Nu sover han gott och jag ska sjunka ner i soffan med ett glas rött.

Äntligen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar