Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 20 oktober 2012

På plats, på väg

Sitter på flygplatsen och väntar på att få flyga söderut. Nu blir det tjejträff med vårt gäng och nu har vi lyxat till det med hotellövernattning och spa.

Om jag känner oss rätt så kommer vi surra och äta och fika och surra och mysa.

Vi blir alla 7 tjejer idag och en bebis. Det var ovanligt lätt att boka en helg där alla kunde. Snart snart börjar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar