Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 24 oktober 2012

Real Life - Händer


Det var ett svårt veckans Real Life denna vecka, nämligen om min relation med mina händer. Jag har ingen relation ned mina händer, så jag gör en liten kort lista:
  • Det bästa med mina händer är symboliken av kärleken i de 2 vackra ringarna
  • Kortet ovan är det finaste mina händer någonsin har varit och troligen det finaste de någonsin kommer att bli
  • Jag använder mina händer varje dag - knapprandes på datorn
  • Särskilt händig är jag nog inte men jag gillar att sy och baka och det är händer bra till
  • Att hålla handen gillar jag verkligen
  • Måla naglarna är kul, men jag gör det allt för sällan.
Nej, någon större relation än detta har jag inte med mina händer. Avslutar därför med en riktig real life bild på min dotters händer.
Användbara händer!

5 kommentarer:

  1. Här kommer sammanställningen av veckans Real Life:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/sammanstallning-av-real-hander.html

    Tack så mycket ÅTERIGEN ;) för att ni var med.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin bild, och dina händer är rörande vackra. Den franska manikyren är perfekt och naturlig.
    Ha en fin dag
    kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  3. Underbara barn händer!!!
    Finns inget mer underbart än dessa små barnhänder som är fullkomligt smutsiga och dana, men som när man går upp och pussar dem godnatt några timmar senare är helt rena, varma och doftar gott!
    Fina bilder
    Anna

    SvaraRadera
  4. Underbara foton på underbara händer!

    SvaraRadera