Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 13 oktober 2012

Slö lördag

Ruskigt väder idag, men efter simskola och lunch så tog vi oss ändå ut. Vår lekpark i området är nu riven (ska bli en ny till våren som är säkrare) så vi gick till dagis för att leka lite. Under tiden röjde min man bort utemöblerna och började montera ner studsmattan. Nu är hösten snart slut och det ryktas om snö!

Jag har inte riktigt haft någon energi idag. Det är säkert min kropp som säger åt mig att ta det lugnt, men det är ju lite svårt att softa i soffan med en ettåring och en femåring. Stora killen har haft en kompis så han märker jag inte av. Dessutom kan jag inte låta stegräknare vila, men nu har jag fått ihop dagens dos. Vi är tre lag på jobbet och vårt ligger sist, trots det kan jag inte ägna mer tid än vad jag gör åt tävlingen.

Nåja nu är det lördagskväll och dottern har önskat middag. Det blir lax med skagenröra!

Trevlig och slö lördag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar