Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 23 oktober 2012

Tjejträff - SPA

Vi hade ju bestämt oss för att bo över på hotell istället för hemma hos någon och det var ett riktigt bra beslut. Jag menar då blir det ju HOTELLFRUKOST, nom nom nom.

Nu kunde vi återigen sitta en bra stund och äta och prata och njuta av att kunna sitta still utan någon liten som ska stjäla ens uppmärksamhet. Efter en stund tog vi oss upp på taket där det fanns en utomhuspool och bastu.

Vackra höstfärger i Stockholm
När vi blev för kall ute och för varm i bastun, så hade vi fruktstund och fortsatte att prata på.

Väldigt avkopplande och skönt. Efter detta nyttiga inslag blev vi hungriga för lunch och hamnade på ett sushiställe på Centralstationen. Det var nämligen dags för avsked. Några stack mot Uppsala och de andra blev kvar i Stockholm. Själv tog jag flyget norrut och kunde nöjt se tillbaka på en toppenhelg! Till våren ses vi alla igen och då har vi utökat vår barnskara med en till bebis, så totalt har vi 16 barn! Tänk om vi skulle ha en träff med alla samtidigt....

2 kommentarer:

  1. Härlig helg!
    Vi hade också en toppenhelg på spa även om den bara innefattade en dag. Men välbehövligt att komma bort från alla måsten, barn och helgstressen!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint att ni gör sådant. Låter som en verklig "njuta och ladda batterierna" helg.
    Kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera