Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 11 oktober 2012

Tunga dagar med svaga ljusglimtar

Så gick en dag och ingen ljusglimt. Det var en jobbig dag igår och idag, men om jag anstränger mig finns det något gott även i dessa dagar.

Jag är stolt över min och min mans förmåga att alltid stå upp för våra barn. Att vi visar dem hur mycket vi bryr oss och hjälper dem om något blir fel.

Jag är även stolt över mig själv och min nyvunna känsla över att träna. Det är så sjukt kul!

Sen är jag även glad att jag genomförde ett arbetsmoment så bra som jag kunde i onsdag.

Idag har jag äntligen tagit mig till ett bankkontor och bytt säkerhetsdosa. Inte en dag för tidigt;)

Mitt paket kom idag och de nya jeansen passade perfekt:)

Imorgon är det äntligen fredag och golunch på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar