Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 5 november 2012

2 dagar i London

Vår Londonweekend startade tidigt på fredagsmorgonen. Vi var i London redan vid klockan 10 och tog en promenad till hotellet. Vi passerade Buckingham Palace, Piccadilly Circus och Oxford Circus. Efter lite kaffe och fika gick vi till Camden Market. Där fanns allt mellan himmel och jord!

 
Vi tog sedan tåget till Stratford för att se OS-arenan. Det visade sig när vi kom fram att de lämpligt nog byggt en enormt stor shoppinggalleria där, Westfield. Vi blev helt slut och satte oss för lunch på T.G.I.F.
 
Vi tog oss tillbaka till centrala London och promenerade vidare med alla andra shoppingglada människor. Det var ganska så trångt på gatorna;-) Inför kvällen laddade för middag på Hard Rock Café, den restaurang som vi brukar besöka i de olika länder vi besöker. Vi blev inte besvikna denna gång heller.
32000 steg fick jag ihop denna dag, så efter middagen var det bara att gå och lägga sig, helt slut.






1 kommentar:

  1. London är ett drömresemål! Har aldrig varit där, men hoppas... En dag...
    Låter som ni hade det bra!
    Kram

    SvaraRadera