Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 11 november 2012

Farsdag

Vi firade pappan i familjen på morgonen och hade en trevlig frukost (läs livlig). Sedan fortsatte vi med röjning av garage och källare. Jag och barnen samarbetade bra med vilka leksaker som vi skulle spara till lillebror och vad som var ok att slänga.

Vi hann även en sväng på XXL och jag köpte nya träningsskor. Kul:) Till middag lyxade vi till det med hämtmat från bästa kinarestaurangen och sen blev det släktfika hos svägerskan. Alltid trevligt och gott, men nu måste jag ta i med hårdhandskarna igen. Det måste bli mindre sockerintag så att min träning ger resultat.

Tänk att det ska vara så himla svårt att hålla sig ifrån godsakerna...

1 kommentar:

  1. Låter som en bra farsdag!
    Vi röjde och donade också både inne och ute.
    Nu är det vinterklart i trädgården!
    Bara att invänta snön.

    Anna

    SvaraRadera