Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 19 november 2012

Hoppas på besked

Startar dagen med ett stort hopp om att få besked om SAS. Jag vill veta hur det blir med vår resa vid jul! Just nu bryr jag mig inte om vad beskedet blir, bara jag vet vad jag ska förhålla mig till. För enkelhetens skull får SAS gärna flyga ett tag till:)

En smoothie ger en bra grund. Nu jobb för att skingra tankarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar