Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 13 november 2012

Klurigt värre

Lilleman vill inte somna ikväll. Han vill inte sova ordentligt på nätterna heller, men på dagen går det bra;) Det är nog dags att han ska sova i eget rum, nu när har han fått ett. Vi får se. Jag är så himla trött på nätterna, så det känns jobbigt att måsta gå flera steg om han vaknar. Å andra sidan kanske han inte vaknar till om han får sova ostört? Klurigt!

Jag har varit och body pumpat. Riktigt roligt är det, men jag funderar på att lägga till spinning. Tror inte jag får till ett pass till i veckan, så då måste jag byta bort ett pump pass....klurigt val!

Nu somnade han....äntligen....så jag måste hoppa in i duschen och gå ner och mysa lite i soffan!

2 kommentarer:

  1. Åh det är så jobbigt när de inte sover om nätterna. Och detta med eget rum, när? var? hur?
    Irma sover ju fortfarande inne hos oss på grund av att hennes rum aldrig blir klart. Men det är HÖG tid.

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om nån skulle bli sugen att vara med:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/november/real-life-julpyntning-2.html

    SvaraRadera
  2. Har inget råd att ge dig heller...
    Våra har sovit i eget rum redan från det att de var två månader och det har funkat bra.
    Däremot har vår mini-me som blir 3 nästa vecka börjat vakna på nätterna nu de sista månaderna och vi tycker det är skitjobbigt så förstår dig verkligen! Även om han i 80% av fallen somnar om nästan direkt.... I vår säng! Nåt som vare sig jag eller maken är med på. De andra två har det bara varit att gå tillbaka med men inte mini-me...
    Anna

    SvaraRadera