Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 4 november 2012

Längtan

Då sitter jag på Arlanda och längtar hem. Snart får jag träffa mina troll som haft en bra helg hemma. Jag har också haft det bra. Riktigt bra med två hela dagar i London. Supergod mat och många och långa promenader. Jag får försöka skriva ner allt vi gjort om jag får tid över.

Nu blir det snart barnmys och kramar och berättelser. Jag hoppas att lilleman inte glömt bort sin mamma. Imorgon kommer mannen hem, han stannade en dag till för att se på fotboll.

Nä nu har jag laddade batterier för mitt vanliga liv igen!

1 kommentar:

  1. Alltid skönt att komma bort ibland på tu man hand, och otroligt viktigt och välbehövligt. Och det bästa av allt, känslan av att komma hem!!!
    Anna

    SvaraRadera