Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 23 november 2012

På väg någonstans

Härligt med fredag och hemlagad pizza. Barnens lillkusin är på besök, så vi tog oss till farmor, som var barnvakt åt honom medan föräldrarna var på bio. Mysigt med de små som fann varandra direkt.

Väl hemma igen så inväntade vi en gammal goding på TV, På spåret! Det började illa med att vår kära inspelningsbara box verkar vara på väg att gå sönder. Det blev inget inspelat och alla program vi sparat försvann! Tur att vi kunde se svtplay på paddan när barnen väl somnat. Jag kunde inga frågor, men jag gillar programmet ändå.

Det blir full fart i helgen med simskola, städning, barnkalas, 82-års kalas och vinlotteri. Jag skulle vilja shoppa en lampa och kanske börja köpa julklappar....men löningshelg, jag kommer inte orka!

Nu dags att sova, god natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar