Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 22 november 2012

Positivt

Vilken bra dag!

Jag lärde mig en ny sak på jobbet och blev bjuden på lunch, alltid trevligt.

Lilleman har varit på återbesök på ögonmottagningen och nu skelar han inte längre och behöver inte vara enögding mer.

"Sandmannen"är riktigt spännande, så jag vill inte sluta lyssna på väg till jobbet. Bara i sista stund avbryter jag för att vara lite social;)

Jag har precis body pumpat med lättare vikter och det kändes bra i ryggen. Kombinationen åsimning och pump blir nog bra.

Barnen har somnat och jag ska duscha, äta pepparkakor med riktigt och smutta på årets glögg. Vad tycker ni om den?

2 kommentarer:

  1. Tyvärr kan jag inte dricka de olika glöggarna i olika smaker eftersom de flesta innehåller socker! Men brukar göra egna som duger gott! :-)

    Jag använder Diors mascara, diorshow iconic! Den sitter som berget tycker jag.
    Av Clinique har jag använt Clinique high impact, den i den gröna "flaskan". Satt bra, men dior sitter bättre.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt funderat på att prova den men jag har inte hunnit än.
    Har börjat lite lätt med LCHF men jag måste nog få synda runt lucia med pepparkakor.

    Vad härligt att du känner skillnad med träningen! Själv är jag för lat för att börja med det :)

    SvaraRadera