Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 20 november 2012

Simmat

Idag gick jag inte på body pump utan jag simmade. Jag är väldigt rädd för att skada ryggen igen (sist jag hade problem var under graviditeten) och få ryggskott eller diskbråck (vet inte vad som skiljer). Nu har jag känt mig trött i ryggen i en vecka, så därför valde jag lite skonsammare träning. Jag hoppas dock att jag kan fortsätta body pump, så vi får se hur det känns på torsdag. Jag blev i alla fall helt slut efter simningen, så nu ska det bli skönt att slappa i soffan med en kopp te.

Jag har börjat på en ny bok, Lars Keplers "Sandmannen". Den blev väldigt spännande på en gång, så den vill jag gärna lyssna vidare på.

Nu somnade lilleman, så nu är det dags att gå ner. Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Det är nog bra att lyssna på kroppen och ta en kort paus, istället för att få en skada och måsta ta en lång paus :).
    Kram Ann-Mari

    SvaraRadera