Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 12 november 2012

Utmattad

Det var lite sömn natten till idag och så SAS som skapar huvudbry. Inte lätt att se Ljusglimtar då....

Det får bli dessa:
- Solen som dök upp på lunchpromenaden
- Sandmannen som inhandlades idag
- Kommande helg som kommer innehålla middag hos vänner och föreställningen Ljust och fräscht (min födelsedagspresent)

Jag hoppas på mer sömn inatt.

2 kommentarer:

  1. Vi kollade Ljust och Fräscht i feb, var min födelsedagspresent. Jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv! Skulle kunna se den igen!
    Du kommer få en kanonhelg!!!!

    SvaraRadera
  2. Önskar den föreställningen kom till Finland...eller att jag kunde ta mig till Sverige för att se den :-) Låter som en fin helg att se fram emot!
    kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera