Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 1 december 2012

En vit december

Nu snöar det som bara den. Det blir alltså snöskottning idag på schemat.

Det har redan skottats på morgonen för att barnen skulle komma iväg på simskolan. Det är avslutning för lilltjejen idag och nästa vecka för skolkillen. Ska bli skönt med lugna lördagsmorgnar framöver.

Barnen har öppnat första luckan på adventskalendern och jag börjar en egen nedräkning. Om 27 dagar åker vi långt långt bort och struntar i snön:)



1 kommentar:

  1. Oj vad mycket snö!!!
    Vilken go start på december, det måste väl skapa julstämningen om nåt... Här har vi ca 1,5 cm på landet och inget alla i stan... Men nästan -10!
    Brrrr...
    Ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera