Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 23 december 2012

Jullov

Nu är det jullov i hela tre veckor! Igår kom min bror på ett kort besök. Han ska vidare söderut för julfirande, medan vi stannar hemma och firar med tjocka släkten som vanligt. Det kommer bli en fartfylld julafton med förhoppningsvis nöjda och glada barn.

För att vila upp mig riktigt ordentligt kommer jag att paus från bloggskrivandet och bloggläsandet. Jag hinner inte med mig riktigt och är lite stressad över julfirandet och vår långresa. Återkommer därför nästa år:)

Önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År, så hörs vi efter helgerna!

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas att du inte har det för stressigt utan njuter av ditt jullov.
    Här kommer i alla fall en påminnelde och en önskan om en god fortsättning.

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk, för nu är det dags att knyta ihop det här året, år 2012 med ett Real Life om vad som var det bästa med 2012:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/december/real-life-arets-upplevelsehandelse.html

    SvaraRadera
  3. Fortfarande jullov?
    ;)

    Nu är det dags igen.
    Årets första Real Life:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/january/real-life-arslivskronika-2.html

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera