Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 18 december 2012

Nedräkning

Oj vad tiden går fort nu! Bara tre dagar kvar att jobba och drygt en vecka innan vi lämnar det här landet!!

Igår var jag och min man och inhandlade de sista julklapparna. Usch vad jobbigt det var med alla köer och väntanden. Tur att jag köpt de flesta klapparna på nätet:)

Imorgon håller jag och min chef i en utbildning för resten av personalen. Lite pirrigt, men jag hoppas det går bra.

Nu skinkmacka och te.

1 kommentar:

  1. Vi har inte så många klappar att köpa men vi har ändå inte köpt dem än... Hua, det blir inte kul att försöka fixa det de här sista dagarna...

    SvaraRadera