Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 11 januari 2013

I'm back!

Nu har jag återvänt till Sverige efter ett ovanligt, långt och spännande jullov. Hela familjen har varit i Florida i två veckor mellan den 28 dec-11 jan. Det har varit en fantastisk resa och när jag har kommit i ordning hemma och orkar ladda upp bilder (jet laggad som jag är) så kommer en sammanfattning. Jag är så glad att vi vågade åka med tre barn, varav en liten på 1,5 år (lilleman var förövrigt väldigt lättsam).

Vi klarar allt nu! Känns bra att veta nu när vardagen vältrar in på oss. På måndag börjar jag jobba och så blir det skolstart. När lilleman får ordning på dygnet så är det dagisstart. Spännande tider framöver:)


2 kommentarer:

  1. Åhh, så roligt! Vi skulle ha åkt dit för ca ett år sedan, när jag fyllde 50, men vi bokade aldrig resan eftersom vi inte hade någon som kunde ta hand om katterna när vi var borta. Men planerna finns kvar så jag ser fram emot rapport med tips i blogginlägg framöver!

    SvaraRadera
  2. Åhhh... Har problem att svara, tekniken strular!
    Skönt att ni haft det så bra. Och gött att du är tillbaka!!!
    Kram

    SvaraRadera