Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 12 januari 2013

Omkastat dygn

Idag sov vi till kvart över elva och fick skaka liv i alla barnen till en strålande vacker och kall dag. Efter frukost vid lunchtid skyndade vi ut för att få se ljuset! Härligt men bitande kallt. Barnen lekte och byggde lego medan jag gladeligen tog tag i tvätt och röjning av kök. Tänk att det kan vara så avkopplande när man sluppit i två veckor!!

Två av barnen somnade vid normal läggningstid, medan vi andra är uppe och pigga. Jag tänkte lägga mig nu men då vaknade de två små. Hmm, lär bli lite konstigt ett tag framöver.

Jag har lagt in bilder i datorn och har hjälpt sonen med hans dagbok som han skrivit i paddan. Får ta och sno lite collage som jag gjort och lägga ut på bloggen, men det blir en annan dag!

Godnatt, eller?

1 kommentar:

  1. Tänk att det ska vara så svårt att vända tillbaka dygnet... Här är det likadant, fast vi jobbat/gått i skolan en vecka....

    SvaraRadera