Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 26 januari 2013

Sportlördag

Idag har det varit fullt ös trots två förkylda och hängiga grabbar här hemma. Jag började med ett body pump pass på morgonen, en riktig energikick! Efter lunchen tog jag med lilltjejen till slalombacken. Det var familjedag och långa köer till barnbacken, men hon brydde sig inte och rivstartade istället med en slalomtävling! Efter lite fika så var köerna borta och hon åkte upp och ner och upp och ner tills JAG frös om fötterna och bad om att få åka hem;)

Till middag åt vi lax och nudlar, med chili, ingefära, lime och koriander. Ett glas vin till maten gör detta till en god avslutning på en mycket bra dag.

1 kommentar:

  1. Vilken tippen toppen dag, för sinnen, samvaro och motion! Sist men inte minst fick magen lite gott också ;)
    Ha en fin vecka,
    Sussi

    SvaraRadera