Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 17 februari 2013

Laddat batterierna

Det har varit en härlig helg, full med aktiviteter, precis som vanligt. Direkt efter lördagförmiddagens simskola tog jag de större barnen till stan för lunch och shopping. Det är lika lätt att köpa kläder med min son som med min man och då var det ändå byxor till sonen vi var ute efter...

Till slut lyckades vi ändå få ihop två kassar med kläder till alla barnen. Alla glada och nöjda att komma hem;)
Jag och lilltjejen skyndade oss ut för att åka längdskidor på golfbanan, 2 km blev det i sol och + grader. Lördagkvällen hade vi vänner på middag och såg melodifestivalen. Mannens egengjorda chokladglass med marshmallows gjorde succé hos alla!

Idag tog jag och lilleman en sparktur i det fina vädret, medan övriga familjen var i slalombacken. En långpromenad efter lunch och sedan har vi bara myst på hemma.

Nu har jag fulladdade batterier inför kommande arbetsvecka!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig snöbild. Det är svårt att få till det där solglittret i snön. Men här lyckades du ;)

    Nu är det dags igen:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/february/real-life-fortskaffningsmedlet-2.html
    Tills på torsdag denna veckan.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Ohh, chokladglass med marsmallows, så gott!

    SvaraRadera