Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 24 mars 2013

Blandad kompott

En vecka är till ända och den har varit bra på många sätt. Jag har tränat flitigare än vanligt och har gått på Functional Moves, Body Pump samt tränat hemma. Plankan har gett snabba resultat och jag orkar betydligt längre nu än förut:)

Min lilla tjej börjar bli stor och har tappat sin första tand (den lösa tanden blev utslagen på dagis)! Stolt och glad ruckar hon nu på nästa lösa tand.

Det har varit finväder i helgen och vi har varit ute i solen, dock har humöret på barnen inte varit på topp. Jag tror att det är förkylning på G för det är flera som är hängiga nu.

Ikväll var det dags för vinlotteri och det var trevligt som vanligt, även om jag inte vann något denna gång. Nu ska jag krypa till sängs så att jag orkar med en ny arbetsvecka, som ju är en kortvecka. Ska bli såååå skönt med påsk:)

2 kommentarer:

  1. Låter som om du kommit igång bra med träningen, skönt! Samma här det blir 2 bodypump pass i veckan och 2-3 löppass... Känner stor skillnad i energi, ork och uthållighet men tyvärr inte så mkt på vågen.. :-(
    Anna

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med Påsk! Äntligen ledigt!

    SvaraRadera