Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 21 april 2013

Våren kom

Det blev ett långt blogguppehåll denna gång. Hittar ingen riktig inspiration att skriva. När jag kollar på bilderna till senaste inlägget blev jag glad när jag inser att det har gått fort med snösmältningen. Våren är så välkommen efter flera månader av snö.

Vad har hänt sedan sist? Mest den vanliga vardagen med jobb, träning och aktiviteter. Det har varit en tung period med tråkiga händelser och besked. Barnen har varit och är en stark källa till dagliga ljusglimtar och glädje och främst vår lilla spelevink i familjen. 1 år och 10 månader bara måste vara den härligaste åldern;)

Idag har jag och min man varit ett par i 13 år! Det firar vi inte idag, men förhoppningsvis vid en bättre tidpunkt. Idag är det skjutsning av barn på kalas som gäller och njuta sol.



2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att höra att du haft det jobbigt. Hoppas att det är bättre nu.
    Ja nu är våren kommen hos er ser jag överallt på bilder av blåsippor och annat ;)

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om nån skulle vara sugen på att hänga på denna veckan:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/april/real-life-vilodag-2.html

    SvaraRadera
  2. Skickar varma tankar till dig, med extra styrka. Visst är det skönt att vintern släppt sitt grepp, så det går att vara i trädgården igen!

    SvaraRadera